torsdag 17. september 2009

Seine kvelder

Ah, begynner å bli sliten av det nå.
Men kjenner heller ikke at jeg er klar for den kampen det tar for å få lillesnuppa til å sovne selv. :(
Det er utrolig tøft, var ikke så tungt med eldstemann, for han var flaskebarn.
Var liksom bare å la pappan styre litt med det da. Nå er det verre, for jeg føler et stooort ansvar, å føler jeg må være tilstede, føler at siden jeg ammer, så er det meste med henne MIN jobb.. Litt ekkelt å føle det slik også, klarer jo aldri fullføre noe, for blir snuppa sur, så må JEG ta henne..
Nei, pushe litt ekstra på med flaske nå, og håpe hun vil ta den snart. Vil jo absolutt ikke slutte å amme, og det kommer jeg ikke til å gjøre heller, men om hun får flaska på kvelden så har jo ikke det sååå mye å si.

Kom gjerne med gode råd om du har. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar