tirsdag 27. oktober 2009

Hei og hopp!

Lenge siden nå, men nå har jeg endelig fått kameraet mitt tilbake, så nå skal det legges ut BILDER!! :) Gled dere!

Ellers skjer det MYE her. Lillesnuppa er så aktiv at det har vært mye knall og fall, blandt annet har hun slått neseblod :(
Gullgutten vokser seg stor, og blir bare mer og mer voksen og selvstendig for hver dag som går.. Litt vemodig egentlig :(


Vel, siden bloggen min ble starta den 17. sept. så legger jeg ut litt bilder fra Da Henriette ble født, og frem til i dag. Blir et langt innlegg, men dere får bare kose dere med bildene! =)=)

Gullgutten på tivoli!



Lillesnuppa prøver storebrors bilstol!



Gullgutten ute og koser seg.



Smil på stellekommoden!



Gullgutten klipper plen med pappa!



Bildene til julekortforslagene!



Dagene før og etter Lillesnuppas fødsel.



Gale barn på camping ved PolarZoo!



Bilder tatt på helt vanlige dager her hjemme.



Gullguttens 2års dag.




Min søsters bryllup!




Bryllup i Alta. Fotball var mest spennende!



En tur ute på Å i Lofoten hos Oldemor.





Sånn, så har dere fått sett litt fra de siste 6 mnd i vårt liv!

Kommer med hyppigere oppdateringer nå!


Klemmer!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar