tirsdag 6. oktober 2009

Stakkars snuppa mi!!

Da har vi vært på 6mnds kontroll hos helsesøster.
Klarer ikke huske akkurat nå om jeg har skrevet om det før, men snuppa reagerer i allefall MYE på grøt og MME. Nå i det siste har det gått deg litt til med denne Sinlac som er fri for melkeproteiner, gluten og laktose. Men hun er fortsatt mye urolig. I natt har vi vært oppe 7 ganger tror jeg, og det er litt slitsomt.
Sist vi var der, så hadde hun lagt på seg 80 gr. for lite i forhold til "normalen", men denne gangen hadde hun lagt på seg 200 gr for lite :(
Men kanskje det var det som måtte til? For nå ble det i allefall sendt henvisning til barnelege, så får vi håpe at vi klarer å finne ut hva som plager snuppa mi..
Bortsett fra dette, så er hun frisk og rask. Helsesøster var rimelig overrasket over at hun kunne krype og sette seg opp selv. =) Stolt av lillesnuppa mi! :D <3

Ellers er dagene som før.. Det er blitt veldig kalt ute, så nå er nok vinteren like om hjørnet vil jeg tro! Gleder meg til å leke i sneen med gullgutten min! :D

Nei folkens, nå må det gjøres noe i huset ;) Vi snakkes!! =)=)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar