onsdag 25. november 2009

Ikke helt fornøyd!?

Denne legginga til lillesnuppa går ikke så bra. =(
Nå virker det som om hun er redd senga. Begynner å gråte med en gang vi går inn på rommet :(
Det er fælt, for jeg vil jo bare at hun skal sove. Vil bare at det skal gå bra.
Det er slitsomt for meg og, Har ikke hatt en hel natts søvn på snart 8 mnd :(
Tenk så deilig å kunne fått nytt en kveld med kjæresten igjen, å kunne gjort litt ting på kveldstid.
Er så sliten og lei nå, at det er det ingen som aner. Nesten så drittlei at jeg vil gi opp hele skiten.
Hjelper ikke akkurat at kjæresten jobber lange dager hele tida. Hadde vært deilig om han kunne tatt ansvaret for legging en kveld. Jeg hadde ikke trengt å gjort noe spesielt, kanskje bare det å kunne gått meg en tur hadde vært nok..
Huff, føler meg litt sliten i hodet nå =(

2 kommentarer:

  1. huff, så slitsomt det høres ut, Heid-Julie :(

    Jeg aner virkelig ikke hva jeg skal si. Du har sikkert prøvd alle metoder som er å finne.

    Sover hun på eget rom? Hva med å leke litt på rommet og kanskje litt i senga hennes på dagtid? Sånn at hun lærer seg at rommet hennes er en herlig plass å være?

    Aner ikke, altså. Bare et tips :)

    SvarSlett
  2. Nei, hun sover nok ikke på eget rom, skulle ønske hun gjorde det, men rommet er ikke ferdig pussa opp enda :S

    Pleier å ha henne i senga med leker mens jeg tar klesvask o.l. men det synes ikke å ha noen funksjon :S
    Men men. en vakker dag MÅ hun bare uansett. :)

    SvarSlett