mandag 16. november 2009

Snørr, snørr og atter snørr!!!

Ja, da har vi klart å blitt syke.
Er heldigvis ikke nie influensa dritt, bare vanlig forkjølelse.
Men den er tung nok.
Vond hals og tett nese, med litt feber,
da føler man seg jo rett og slett utslått. Haha.
Nå Har lillesnuppa og blitt syk,
det har både jeg og kjæresten merka på nattesøvnen.
Da kl. var rund 04.00 i natt, måtte jeg stå opp første gang med henne.
Hun var jo kjempetrøtt stakkars. Sovna med en gang jeg la henne i vippestolen.
Så ta tok jeg henne med opp igje, men med en gang jeg la henne flatt,
så streika nesen. Så da måtte jeg jo stå opp igjen da. Hehe.
Fikk nå hjulpet henne litt på et vis, og etter det ble det bedre.
Gullgutten er også en del snørrete, men ser ikke tegn på han til at han har vondt noen plass.
Han har jo den stygge hosten sin, men den har han hatt siden han begynte i bhg i fjor!!! :O
Legene sa den ville gå over, men den er nå der enda..

Skal spise meg en GOD frokost nå, og kooose meg med litt wii!! :D:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar