tirsdag 15. desember 2009

En stund siden nå...

Eller, egentlig ikke. hehe.
Her er jo ikke akkurat så mye å skrive om akkurat :S
Har krangla litt med NAV. De er så ekstremt vanskelige av seg at det er jo helt utrolig.
Det holder visst ikke bare med sykemeldinga, hvis det er fra permisjon eller annet man sykemelder seg.
Nei, i det tilfellet krever de en legeærklæring i tillegg. Helt sykt..
Men har fått ordna det nå da, så håper virkelig pengene kommer før jul.
Er helt avhengig av det nå, siden andre inntekter plutselig uteble, og vi ikke fikk beskjed før den dagen pengene skulle vært på konto... Kjenner jeg blir litt frustrert.

Ellers skjer det vel ikke en dritt her.
Julestresset har kommet å tatt alle og enhver her. bortsett fra meg da selvfølgelig.
Her er det kun julegavene som er ferdig, eller vi har èn gave igjen da.. Ellers er julegardinene, adventsstake og adventsstjerne det eneste son er kommet på plass her i heimen.
Stakkars Henriette får tenner nå, så det er ikke mye søvn og få, og energien er jo deretter også. :( Labert...

Men men. Det skal ikke hindre meg i å legge ut litt bilder fra den siste uka da! :P

Henriette i de nydelige klærne hun fikk av
de ansatte på min arbeidsplass. :D




"Far" som endelig får holde lillesnuppa UTEN grining :P


Håkon vil prøve seg som sirkusartist.


Snikfoto av pusekos.


Fikk mikke mus puslespill i adventskalenderen.


Nå kommer jeg og tar deg mamma!!

Og hvis du ikke oppfører deg,
så slår jeg av internett!!


Prøvesmaker ribba på papiret :P


Såååå flink til å spise brødskiva mi sjøl.. :D




2 kommentarer:

  1. kjedelig med NAV altså!!!
    håper pengene kommer fort!!

    Så utrolig nydelige barna dine er<3

    SvarSlett
  2. Takk! =)

    Ja, får satse op at de kommer i dag eller i mårra.

    SvarSlett