fredag 15. januar 2010

Jobbsøking for harde livet her!!

Joda, sikkert noen som tenker; "Jammen har ikke du jobb da?" Jo, jeg har en jobb, på MIX. Hvor jeg jobber sammen med noen kjempeflotte mennesker, og jeg trives så UTROLIG godt. Men nå har jeg egentlig ikke råd til å "bare" jobbe 50% lengre, og trenger mer jobb!
Og så er jo dette en av verdens minste plasser, noe som resulterer i at det ikke er SÅ mange ledige stillinger, og i de aller fleste tillfeller så må man ha en utdanning som ikke ligner hesten :S
Men nå har jeg da søkt på 4 jobber, og krysser fingrene for at noe går i boks snart! Blir jo selvfølgelig en del pendling, men heller det enn å slite de siste dagene før lønn :S
Så kryss alt dere kan for meg da folkens! Dette blir spennende!! :D

2 kommentarer:

  1. Krysser det som krysses kan.. Driver med jobbsøking selv og det er ikke så lett.. :(

    SvarSlett