torsdag 11. februar 2010

KONKURRANSEEE!!!!!!!!

HIV DEG MED!!!


Da skal jeg avholde en liten konkurranse her.
Jeg leter nemmelig etter navn til den søte lille pusen i høyrekolonna mi!
Nå har den standard navn, men jeg vil ha noe orginalt og kult.
Vil dere hjelpe meg?
Skriv forslaget ditt som kommentar på dette innlegget.
Hvis du vil øke sjangsene for å vinne, så link tilbake til min konkurranse på din egen blogg, eller legg deg til som følger. =)=)
(legg igjen beskjed om det i kommentaren din)
Du trenger ikke kjenne meg for å bli med.

Vinneren får

Kommer til å legge oppi ganske mye stæsj i den pakken!
Må jo klare å fylle opp en stor smartpost boblekonf vel! =)))

14 kommentarer:

  1. Kan man kun foreslå et navn?

    Jeg stemmer for Samson :)
    er følger av bloggen din vettu :P
    prøver å legge ut et innlegg på min egen blogg i løpet av kvelden også :)

    SvarSlett
  2. det aller første jeg tenkte på var misty... men så falt jeg for Hubert... den katta ser ut som en hubert, rett å slett :)

    og jeg er følger!! juhuuu!

    SvarSlett
  3. Reser, O`boy, cæsar,sigfred, artur... syntes jeg er litt anneldes og artig :)

    SvarSlett
  4. svartepus

    *sandnes86*

    SvarSlett
  5. Hvor ble det av mitt innlegg da??? :O

    Hengeosteburgerpuppuus ♥

    Eller ret og slett bare: Chicka :)

    SvarSlett
  6. Kedi.. D e tyrkisk og betyr "pusekatt" eller "lille pus" eller nåkka sånnt... :)

    SvarSlett
  7. Her var det mange gode forslag ja! :D
    Søndag avslutter jeg! :)

    SvarSlett
  8. Cat Stivens ! :D

    SvarSlett
  9. Cat Stevens .. Meinte æ :p

    SvarSlett