onsdag 27. april 2011

Vel overstått påske, alle sammen!



Hvordan har dere hatt det i påska da?
Vi har hatt det kjempefint og storkost oss med vårværet som har vært.
Utrolig deilig å kunne være ute i 10-15 plussgrader, så dagene har gått kjempefort siden vi har tilbrakt dem ute hver dag =)

Påskeaften tok jeg med meg ungene og stakk på hytta til Ida og Johnny.
Der kosa vi oss masse, Håkon var kjempelykkelig for å få kjøre scooter opp til hytta da :D

Henrik sov og koste seg nesten hele turen!


Onkel Johnny fulgte nøye med når Håkon forklarte hva som skulle skje.


"her har jeg laget et akebrettog"

Og Jettemor må sitte i den ene vognen mens vi kjører en tur.


Håkon gjør seg til mens han slenger seg rundt det lille treet.


Henriette spiste opp nesten ALLE sjokoladekulene til tante Ida.


Storebror Håkon passer på lillebror Henrik.



Han er også flink storebror å drar lillesøster på akebrettet over isen.


Henriette fisker selv.


Jeg fikk fisk.


Ida fikk og fisk, så tilsammen hadde vi 2. :D

Håkon venter tålmodig på at det skal nappe i snøret.


Så ble han litt utålmodig.


Henriette har lært at vi må ta fiskestanga opp og ned.


Jeg og Henriette er på isen og fisker.
Sjokoladen var jo selvfølgelig mest interessant.

Her tas det bilder i fleng!


Ellers har vi ikke gjort så mye.
Bare kosa oss sammen :)







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar