mandag 21. september 2009

Endelig hjemme!!

Deilig og endelig være hjemme igjen. Ble jo bare mas og dritt der ute :S
Hvorfor skal alle bry seg med hvor jeg velger å være??
Og hvorfor i helvette er det galt å være hos mamma???
Synes det er ekstremt unødvendig å bli skuffa og forbanna bare på grunn av det.
Men min kjære bestemor, er vi ikke velkommen hos deg lengre, så skal vi da vitterlig ikke komme heller!! Utrolig urettferdig sagt!

Men men. Sånn er det nå en gang bare.

Ellers var det deilig å komme hjem. Min snille kjæreste hadde shina hele huset jo <3 Så nå har jeg sortert en del babytøy, litt vemodig å pakke det vekk, klart til salg :S

Nei, ha en fin kveld folkens. :)

2 kommentarer:

  1. så flink kjæreste du har :)
    her har jeg også begynt å pakke bort litt babyklær, trist :(
    satt og holdt en body i str 44, som var for stor til Aron Leander de første ukene!!!
    *mimre*

    men for en bestemor du har da :(
    vet ikke hva som har skjedd, men høres ikke koselig ut!

    SvarSlett
  2. Ja sant, str 50 var noe hun svømte i da hun kom til. haha. Huff.

    Ja, han er meeegasnill <3


    Nei det som skjedde med bestemor er egentlig bare teit. Vi dro ut der for å være litt med både mamma og henne, men siden mamma nettopp hadde flytta, så skulle vi sove hos bestemor.
    Sov der første natta, adndre hadde mamma spurt om vi ville tilbringe hos henne. Min bestemor synes jeg var frekk som hadde sagt ja, til å være hos min egen mor faktisk.. men men.. det er nå skjedd, så om hun skal sitte der å være sur for det, så får hun bare gjøre det...

    SvarSlett