søndag 20. september 2009

Hufserufse vær!

Da sitter vi her, ytterst i lofoten, eller for øyeblikket på Sørvågen.
Tenke seg til at ammetåka kan slå så kraftig ned sandre gang?? :o haha
Kjørte hjemmefra i går, og på ferga så spør gullgutten etter is.
Jaaada sier jeg, å stikker hånda i lomma.. Men der var deet neimen ingen penger :O INGEN!! Tømte alle jakkelommene jo :P haha.
Så var det å ringe til mamma for å høre om hun enda var på leknes, slik at jeg kunne låne penger av henne. Jada, fikk heldigveis lånt meg penger. hehe.
Så dro vi å møtte Linda og Sondre. Sååå koselig da! Sondre likte virkelig IKKE at Snuppa mi snakka.. Han grøssa og fikk frysninger. hehe. Såå skjønn! :) En nydelig liten aprilgutt! :D
Så, mens vi satt på cafè, så stikker jeg hånda i jakkelomma, da på tynnjakka jeg hadde under ytterjakka.. og hav ligger der??? jo, pengene mine!!! Haha, skulle ikke vært mulig :P


Ellers er den MASSE nye audier her, MANGE!!! åååh, heeeeeelt nye :) <3 Skal ta bilder av dem senere, må det. :P De skal visst kjøre Å-Italia, for å sjekke hvor økonomiske de er ;)

Gullungene koser seg med masse oppmerksomhet fra olde og besteforeldre, men jeg ser frem til å komme meg hjem til min gode snille kjære. Savner han en del. :)


nei, nå er det kos med gullgutten og barneTV.

Heeeijdåå. :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar