søndag 29. november 2009

Søndag!

Et lite bilde av prinsessa mi som spser frokost :D
Brødskive med leverpostei og mann med 1 dråpe saft i.
Det vises i fjeset :P hehe..




I går og i natt har vinteren kommet!
Et nydelig hvitt teppe har lagt seg utover hagen og naboene!
Men det varer jo ikke så lenge,
så får bare nyte det mens man kan :)


Og JEG var på julebord med jobben og maaange andre i går.
Fantastisk morsomt sier jeg bare!!!
Haha, jeg har flirt godt i nattt for å si det slik. :D
Deilig var det også å kunne ta seg ei øøøøl :P



Henriette har hatt besøk av Petra!
De leka og koste seg.
Tror Henriette likte å få besøk! :D






Holder på å lære snuppa at hun må sovne i egen seng.
Resultatet er ei som sitter og sover :P haha



Har ei lita prinsesse som synes det tar forferdelig lang
tid før maten kommer på bordet.




Det var litt oppdatering over gårdagen og litt i dag tidlig.
Nå skal jeg se om det blir pynta litt til jul,
før jeg skal over å hente gullgutten som har vært hos
tante Ida og Onkel Johnny! :D:D


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar