mandag 7. desember 2009

God Jul?

Har du vaska å pynta ferdig nå da?
Det har ikke jeg. Huff. Kjenner ikke at jeg har energi til det heller.
Vil bare sove, sove og sove. Det hadde vær deilig.
Var i bursdag hos pappa i går. veldig koselig.
Han fikk endelig holde lille snuppa uten at hun gråt.
Det var fint. Fint at hun endelig stoler på ham. :)
Her har det ikke skjedd noe egentlig.
Var i utrolig dårlig form etter julebordet sist helg,
og trodde faktisk jeg var fyllesyk, men da feberen kom så skjønte jeg at det var noe annet.
Var til legen forrige mandag, og fikk påvist akutt nyrebekkenbetennelse. IGJEN..
Kommer jævla ofte det der. Det og UVI er gjengangere hos meg.
Fikk heldigvis en annen medisin denne gangen. Og ikke det samme kjedelige selexid, for har følelsen av at den har sluttet å funke på meg. :(
Men men. Det gjenstår å se.


For utenom dette, så er det enkelte mennesker i norges land som gjøre meg fysisk KVALM!!!
Lage seg falske profiler på et nettforum bare for å ha noe og gjøre?? Nei fysj!
Og det de bruker profilene til er å lage kvalme! Være stygge med andre.
Si stygge ting om andre, som de ikke tørr å stå for med sine egne profiler!!!
Og ikke nok med det, men de tror tydeligvis at de har rett til å sitte å snakke dritt om folk og. Folk de hverken kjenner eller for den saks skyld, har møtt!!
Fy Faen for noen mennesker dere er. Og dere er voksne med barn???
nei, hadde skjemtes om det var meg det gjaldt.
For meg holder det ikke at det lages tusen forskjellige "unnskyldninger".
Finnes ingen unnskyldning for det enkelte av dere har gjort!!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar