mandag 4. januar 2010

Godt Nyttår!!

Ja folkens, da var vi begynt på år 2010. Vet faktisk ikke helt hvordan jeg skal uttale det jeg.
Noen sier totusenogti, mens andre sier tjueti.. Føler vel egentlig at det mest naturlige for meg er totusenogti jeg da.

Nyttårsaften min var ikke særlig spesiell for å si det slik. Jeg og kjæresten spiste taco, så dro han på fest, og jeg ble sittende hjemme med ungene. Kjempe kult!! -.- Har derfor ingen bilder fra natta, og ingen bilder av rakettene :( Kjedelig!

Har enda ikke lyktes helt i å snu døgnet til Henriette, men det kommer seg. Jeg klarer å dra det lengre og lengre for hver dag. Etter dette er over, så er det bare kampen om å få henne i egen seng som gjenstår. Håper bare vi lykkes snart, for dette er utrolig slitsomt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar