torsdag 7. januar 2010

Hjemme alene med gullungene mine! ♥

Siden føret blir dårligere nå som mildværet kommer til oss, har min kjære samboer valgt å kjøre hele kvelden, og heller komme hjem i morgen tidlig, sånn at han kan være hjemme med oss hele dagen heller =)
Så nå sitter jeg her da. Ungene leker i stua og koser seg, men de skal snart ta kveld. <3 Da skal jeg kose meg litt med en dæsj taco. :) Det blir belønninga etter å ha rydda stua :P hihi. Må jo ha litt motivasjon :)
Ellers er startskuddet for - 10kg gått, og jeg kommer til å jobbe hardt for å nå det. Det vil ikke bety at jeg blir å kutte ut å kose meg, men det blir nok kraftig redusert! =) Ønsk meg lykke til da! Kommer sikkert til å ha litt oppdatering her inne også =)=)


Uke 1: 65kg!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar