tirsdag 2. februar 2010

Blog Award

Ja, Da har jeg blitt nevnt i forbifarten her da, og må skrive 7 ting om meg selv.. hm..
Tenker dette ikke blir så forferdelig lett da :P

  1. Jeg er opprinnelig Lofotværing, nærmere bestemt fra Å i Lofoten
  2. Jeg er forferdelig rotete, men har til gjengjeld system i rotet! :P
  3. Jeg har hatt tennregulering, i TRE år!! :S
  4. Har bodd i Namsos OG Tromsø
  5. Jeg er en ganke flink kokk synes jeg :P
  6. Jeg hater og fryse, men hater også å fyre opp i ovnen.
  7. Jeg er EKSTREMT mørkredd!!!

det var 7 teite ting, Haha.
Men nå må jeg sende pinnen videre til 7 nye, og de kommer her!

  1. Sandra-Martita - Sandra-Marita
  2. Benedikte - puuzi <3
  3. Tonje - Blogg om meg og mitt
  4. Junn Astrid - meg, manne og de to barna våre.
  5. Vibeke - Vårt nye hjem
  6. Ane - Ane`s plass
  7. Monica - Oss på Eina!


Lykke til jenter!! :D

1 kommentar:

  1. Takk for utfordringen videre!
    Jeg har allerede skrevet 7 ting om meg selv, så jeg dropper å kjede dere med 7 nye ting..hihi :o)

    Nydelige barn du har!!

    Klem fra Vibeke

    SvarSlett