torsdag 4. februar 2010

Må vel ha en oppdatering her!

Jeg og lillesnuppa har jo kommet oss hjem igjen nå.
Vi har vært på ferie hos Monica og Zara på Eina :P
Har hatt det kjempekoselig!!
Vi var på shopping på
Helt sykt å være på IKEAfor første gang,
og bare handle for 260kr :P Haha. Hadde vi bare bestemt oss for IKEA på gforhånd, så skulle jeg ikke pakka så mye i bagen min :P *FNIS*
Så var vi på Jessheim og traff 2 andre fra april09 på Babyverden.
Kjempehyggelige jenter det! Håper jeg får møtt dere flere ganger. :)
Vi var på CC på gjøvik, og der kunne jeg lett brukt noen 1000lapper altså!

♥shopping♥

Hihi! Leita overalt etter fine sorte støveletter da, men det er jaggu ikke bare bare å finne. :(
Noen var nydelige, men i feil str. andre var fine,,riktig str og SVINDYRE! Og så hadde man de i riktig str, riktig prisklasse, men de var hundstygge.. :S Skikkelig nedtur nesten :S
Vil ha slike:

Var ikke de bare driiitfine??????
Ellers hadde vi det jo dritkult da! Vi lo nesten hele tiden vi da :P morro! Snakka om mye syke ting egentlig, eller, sykt for noen, naturlig for oss :P Haha.
Så fikk monica meg til å trene. Så da var det bare å si fra hjemme at nå måtte "30 days shred" med Jillian fra slankekrigen lastes ned. KJEMPEBRA opplegg! Anbefales! :))

Noe annet kult som skjedde var sovinga til Henriette. Jeg har jo tidligere her klaget over hvor mye vi har slitt med å få henne til å sove i egen seng, og hvor få antall timer hun sover der hvis hun legger seg.
Vel, nå legger vi henne i senga i 7 tiden, så er det stille rundt 19,40 - 19.45 og helt frem til rundt midnatt. Da får hun et måltid om det trengs, så legges hun i senga si igjen, og sovner uten en lyd!! Fantastisk!!!! :D:D Haha. Jeg håper bare det varer videre jeg da! :)

I morgen skal jeg personlig levere jobbsøknad på Karl Strømme, Sortland.
Så satser på å få tatt en liten prat der, et slags førintervju kanskje :P :)
Wish me luck!



5 kommentarer:

  1. Høres ut som dere har storkosa dere :)

    på IKEA finner man mye fint ja :P

    Lykke til i morgen :D

    SvarSlett
  2. X Krysser det som krysses kan X

    Hørtes ut som Monica var snill å åleit mot deg ja:D Kjempebra:D

    SvarSlett
  3. Ikke det at hu er slem mot noen andre altså!!
    Hehe

    SvarSlett
  4. Haha. Jeg har altså møtt den falske Minica :P hihi.
    Hun var bare verdens herligste!!


    ja, IKEA kunne glatt kostet meg litt mer :P haha.

    SvarSlett