søndag 7. februar 2010

Tenker å bruke uka til å freshe opp litt hjemme!

Ja, jeg har jo tross alt hatt ei halvmalt stue i snart 2 år :S Ikke særlig flink til å komme meg videre :O Men nå skal det bli bra!! Skal bestille trekk til sofaen, få malt ferdig stua, kjøpt inn litt pynteting og hengt opp noen nye bilder! Skal legge ut før og etter bilder etterhvert.
Tenkte å male data/lekerommet i en annen farge. Det er nå hvite vegger med knall rosa lister :S TIPS??? Åsså skal det sys nye gardiner! :D Gleder meg til ei kreativ uke!! :):)
Har starta litt på forskudd da. Tatt ideen fra Monica!
Mine stilige kubbelys!

Ellers er lillesnuppa 10 hele mnd i dag!! :)
Synes nesten at tiden går for fort, er jo bare to mnd igjen til hun er 1 år! :O
Lillesnuppa som kaster seg av togbanekassen! :D

vI var en snartur i harstad på fredags formiddag, bare for å shoppe litt på biltema.
Og da måtte jo gullungene få kjøre brannbil!

(ikke så enkelt å få et ordentlig bilde med mobilen når bilen ikke står i ro! :P )


Storebror har vært snill og delt yoghurten sin!
Håkon satte hodet fast mellom sprinklene i trappa!!
Mamma fikk ikke hjelpe!!
Pappa derimot, som befant seg 3 timer unna, skulle han vente på :P

Jeg har oppdaga en helt digg kveldskos altså! Men den kan nok ikke spises så ofte :P
Deilig deilig TACO burger!!! ♥

Jeg har forresten også fått meg lugg! :P
Sneik meg til det på Jessheim der det var gratis stuss av lugg! Haha



4 kommentarer:

  1. Ser ut som du ble veldig fin med lugg :D

    også så fine bilder av barna dine!!

    jeg må også få laget sånne lys, de var jo knallfine :)
    hvor har du kjøpt pynten du har rundt?

    og maten, den så GOD ut :D

    SvarSlett
  2. PENA....

    synes jeg ser for meg Håkon...
    HAHA!

    SvarSlett
  3. Her er tips til en interiørtrend som gjør det billig å freshe opp: http://www.klikk.no/produkthjemmesider/rom123/article533122.ece :-D

    Kjempefin frisyre!

    SvarSlett
  4. Anette, Takk! Pynten kjøpte jeg på europris :P

    Ja Monica, har vel vært der du og? Altså at det skal ventes på pappa? :P Hahaha :D De er HERLIGE!!! :P

    Takk for tipset T-bird! Skal titte innom der ja! :D

    SvarSlett