tirsdag 9. mars 2010

Herregud som tiden har gått!!

De siste ukene har bare fløyet rett forbi meg.
Jeg er sliten og trett pga alt som skjer rundt meg nå. :( og det er tungt å ha det slik..
Mamma er enda på sykehuset hun da, for øyeblikket i bodø.
Det tok sin tid før hun ble sendt dit, men flinke søstra mi sto på kravene og sa at mamma SKULLE til nevrolog! Gikk vel bare en halv dag med undersøkelser der før mamma fikk diagnosen DEMENT!! :(:( Herregud, kjenner gråtklumpen bare jeg tenker på det. :( Hun har ligget på isolat i snart en uke nå pga et mage-/tarm virus. Men håper hun slipper det snart slik at hun får reist til gravdal igjen. Skal på møte der på torsdag, kjenner jeg gruer meg litt til det. Vi skal nemlig diskutere hva som skal "skje" med mamma når hun kommer ut av sykehuset. :( Hun får jo neppe lov tilå flytt hjem alene igjen. Huff, dette er fælt!!
Pappa er og syk. der er det hjertet. Angina. Så han venter på beskjed om når han skal til tromsø for evt. operasjon eller oppblokking. Føler liksom at alt er på tur til å bli tatt fra meg nå..
Jobben er et kjempestress for tida. med alle tingene som skjer rundt meg nå, så tror jeg at jeg har tatt på meg alt for mye jobb :( 3 fridager på 3 uker liksom. Ikke helt de kroppen min er vant til..
Men, det skal sies at det skjer positive ting også da. Henriette har tatt sine første skritt, og tasse ofte over gulvet nå :) hehe. Elsker familien min mye og er så utrolig glad for at jeg har dem oppi alt dette. Hadde nok hatt det enda tøffere uten kjæresten og ungene mine!


2 kommentarer:

  1. Huff, så leit med foreldrene dine. Håper dere finner ut av ting..! Godt du snart skal ha perm igjen da;) Hehe..

    Trøsteklem fra meg og Mats;)

    SvarSlett
  2. Skal jeg ha perm snart da?? :O Haha

    SvarSlett