torsdag 8. april 2010

Hei og hå mine venner!



Ja, nå har tiden virkelig bare sust avgårde.
Det har egentlig ikke skjedd så mye den siste mnd da, kanskje like greit med tanke på omstendighetene rundt meg. Kjenner det godt på kroppen at dette har vært 2 beintøffe mnd., og jeg føler egentlig at det er mye i livet mitt som enda ikke har fallt på plass. Mamma har i allefall kommet seg litt nærmere hjem nå. Hun bor for øyeblikket på sykehjemmet på Reine, men hun har det god der, så det går bra. Hun skjønner at hun må være der, så de finner ut hva hun trenger hjelp til-- og hun vil ha hjelp. Det føles godt.

Ellers har det vært 1års dag i huset. I går, 07.04 ble min lille Henriette prinsesse1 år :D:D:D Og snilleste pappaen kom hjem med dukke til prinsessa si! Og fra storebror fikk hun strandlejer :D Gleder oss til sommeren, for da må vi jo på stranden :D



2 kommentarer:

  1. Gratulerer så masse med dagen i går Henriette!!!
    Rart å tenke på at de runder året nå ALLEREDE....wæh.. :)
    God helg!

    SvarSlett
  2. Litt sent, men gratulerer med 1 åringen ;) Bedre sent enn aldri eller hva. Herlige barn du har =)

    SvarSlett